Samen drie maal meer dan 25 jaar ervaring. Samen drie maal CEO bij vooraanstaande bureau’s. Samen drie maal goesting in een nieuw avontuur. Samen gepokt en gemazeld in het vak. Elk merk, change en/of communicatie gerelateerd vraagstuk kan je ons dan ook met een gerust geweten voorleggen, donder op dat we het samen kunnen oplossen.

Tonnen ervaring maakt van ons experten én maakt ook dat we effectief én dus betaalbaar zijn. Je mag van ons een grote dosis toewijding en een coöperatieve ingesteldheid verwachten. Onze leeftijd én ons vakterrein vraagt dat.

Onze ervaring

  • Een communicatiemedewerker beschikt tegenwoordig al snel over gemiddeld 40 kanalen om een boodschap de ether in te sturen.
  • Veel medewerkers doen heel veel, maar missen focus!
  • Organisaties hanteren onscherpe communicatiedoelen. Ze communiceren, maar niet doelgericht. De activiteiten en/of kanalen an sich zijn het doel én niet wat men wil bereiken.
  • De impact van merk, change en/of communicatietrajecten kan je pas naar waarde inschatten als je vooraf weet wat je ermee wil bereiken.
  • Een doordacht communicatiebeleid start met het formuleren van heldere communicatiedoelen: welk effect moet al dat communicatiewerk hebben, tot wat moet het leiden?

Vertrekpunt

  • Samenwerken én in dialoog gaan met opdrachtgevers vormt voor ons de essentie.
  • Beschikbare kennis aanvullen met inzichten, analyses, onderzoek en coaching teneinde elke klantvraag te kunnen beantwoorden, het vertrekpunt.

Engagement

  • Consuo houdt zich het liefst bezig met vraagstukken die van invloed zijn op de dynamiek in onze samenleving en die leiden tot verbetering daarvan. Consuo richt zich tot die organisaties die zichzelf een maatschappelijke opdracht toedichten.
  • Wij richten ons tot die organisaties die beseffen dat mensen steeds meer behoefte hebben aan ‘betekenis’ en al veel minder aan ‘communicatieboodschappen’. Organisatiemerken bouwen gaat niet alleen om ‘communicatie & design’, maar vooral over ‘gedrag’: wie je bent, wat je doet én waarom je dat doet!

Waarvoor je ons mag bellen?

Als het om communicatie gaat zijn er al snel veel meningen, maar al veel minder experts.
# Door onze jarenlange activiteiten zijn we gepokt en gemazeld in het vak.
# Elk merk, change en/of communicatie gerelateerd vraagstuk kan je ons met een gerust geweten voorleggen.Veel kans dat we je ergens mee van dienst kunnen zijn.

Wat we leveren?

We leveren houvast, brengen focus aan en geven richting op basis van drie plijlers:

  • Naambekendheid vergroten: meer visibiliteit genereren bij doelgroepen
  • Geloofwaardigheid verhogen: relevante boodschappen de ether insturen
  • Merkvoorkeur verzekeren: impact, beeldvorming voortdurend meten

Wat het opbrengt

Een merk dat lijkt op een eend, maar zwemt als een hond is niet geloofwaardig!

  • Alles wat een organisatie communiceert dient waarde toe te voegen aan de gewenste beeldvorming.
  • We weten als geen ander dat stilstaan vooruit helpt! Dat heldere doelen betere resultaten oplevert. Dat effectiever goedkoper maakt! Dat communicatie zo doetreffender én dus betaalbaarder wordt.

 

Consuo … adding magic to logic